MOTXILA "AMA"

Cuando encontré este polipiel hace más de un año, pensé en mi madre, pero accidentalmente terminé haciéndome una mochila para mí. Las sobras no eran suficientes para hacerle una a ella, así que esperé a que la volvieran a poner en Leroy Merlin. Esta vez, sí! MIércoles, cosido por MI y para MI... madre. Así que visitamos Mimi otra vez. 


Aspaldi Leroy Merlinen tela hau aurkitu nuenean, nere amari bolso edo motxila bat egitea pentsatu nuen. Pentsatu bai, baina neretzako motxila bat egiten bukatu nuen (se arraro!). Gero konturatu nintzen ez nuela nahiko telarik soberan berea egiteko, eta dendan ya ez zegoen. 

Duela gutxi, berriz ikusi nuen dendan eta honetan bai, amatxorentzat motxila bat egin dut.


Patroiarekin mila duda eduki ditut. Ni ez naiz batere bolso zale (dendetakoak, noski!) eta oso zaila egin zait amarentzat zer egin erabakitzea. 

Berak motxilak erabiltzen ditu eta hori egitea erabaki dut. 


Neri makuto itxurakoak gustatzen zaizkit, baina amarentzat iztuagoa hobe iruditu zait. Orduan, ixkinetan bolumena emateko jostura bat ein diot eta nahiko. 



Goikaldearen ideia Pinterestetik (hemen)  hartu nuen, eta ez dut uste gehiegi konbentzitu nauenik. Lau anilletatik pasatzen da korrea. Pentsatzen nuen boltso bezela ere erabil zitekeela, baina motxila ez ximurtzeko, kanpoko bi anillei eskuz jostura txiki batzuek egin dizkiete, beraz, hor doa nere poltsoa egiteko aukera. 



Nere motxilatik sobratutako barruko tela erabili dut honen barrukoa egiteko ere. Eta besterik ez, bagoaz Mimi-ra eta Eskuz egina-ra, ia besteek zer josi duten ikustera. 



TELA /FABRIC : Leroy Merlin
PATROIA /PATTERN : "AMA" neria/ "AMA" my own

Comentarios

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

JANDAL ;-)

REVERSIBLE WRAP TOP

MAXI KIWI